Välkommen!

NYSTART!

onsdag, maj 14

Tietzes syndrom och blåsljud

Jag hade flera punkter att snacka med läkaren om i dag. Det var mina smärtor över bröstbenet på vänster sida som kommit tillbaka (hade det för ett år sen också), synrubbningarna, min inflammerade arm och att jag varit så trött.
Och om man googlar lite så kan man få mina symtom till tyst hjärtinfarkt, just sayin.

Hon blev yr och sa att det var alldeles för mkt. Ja det förstår jag och jag kan komma fler gånger men hon har ju inga tider. Och hon har själv sagt att hon föredrar att jag går till henne. Armen sa hon bestämt ifrån att prata om. Det skiter jag i, vill bara att hon printar ned det så det finns där.

Jag hade blåsljud på hjärtat och hon sa inte en bråkdel av vad jag kan hitta om jag googlar (just sayin) och visst låter det troligt att det beror på att jag har eller haft nån skit i kroppen (hade inte tänkt säga att jag sprang Tough Viking och elhindret men med tanke på hur besöket urartade sig så kände jag mig tvungen att ge all information).

Jag har också fått tillbaka Tietzes syndrom och nu läser jag om att den kan vara stressrelaterad (alla läkare säger bara att ingen vet varför man får det).

Det blir remiss för mina synrubbningar, försökte verkligen säga att kanske ska jag ha läsglasögon men det var visst inte såna symtom.

Det är som det är. Känner mig inte sugen på att träna eller nåt, känns bara som om jag ska försöka ha hjärtat i ett varmt bad hela tiden så att det och jag får slappna av en stund.

Imorrn blir det att ta en massa blodprover samt sänka. Häpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar