Välkommen!

NYSTART!

onsdag, november 13

Busy busy

I dag är en sådan där dag som jag inte ens gått ut. Såg faktiskt ut som härligt väder, sol och bra med plusgrader. Glömde bort lunchen också så magen kurrade rejält 15.20. Jag stod en stund stilla och njöt av att känna mig sådär hungrig. Faktiskt är det inte ofta jag låter det gå så långt.

Har dock pratat i telefon så jag blev alldeles matt.

Nu har jag hunnit baka och laga middag, städa blir en annan dag. Förlåt, så jäsiken ointressant men det som är intressant kan jag inte skriva om.

Men jag ska messa min kusin nu. Vänta på ytterligare ett samtal, förhoppningsvis ett av tre även om det frestar på förresten.

Att tänka träning blir efter fredag. Bra återhämtning håller en frisk iaf, så kan jag säga :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar