Välkommen!

NYSTART!

fredag, mars 15

Röhnisch


Haha, jag skrev i mitt förra inlägg om "alla" som sätter ut bilder på sig själv osv men jag vet att folk vill se bilder av den som skriver bloggar även om jag i det här fallet inte känner igen mig själv i spegeln och därför inte vill sätta ut bilder eg men kan det sporra mig till att komma med "efter"bilder någon gång. Yeah yeah (right). I det här fallet vill jag faktiskt pusha lite för Röhnisch som satsar på kvinnliga träningskläder. De går ut stort nu i vår och om ni kontaktar mig så kan jag se till att ni får billigare kläder när ni beställer. De här kläderna fick jag, åh det känns ju lyxigt att få jobba på Rosa Skrot - ska verkligen ta vara på tiden jag kommer vara kvar där, man vet ju aldrig vad som händer! Visst har jag skrivit förr att jag inte är en rosa tjej? Jag gillar färger men rosa har liksom varit min syrras färg jämt och när någon annan har en favoritfärg, godis osv så låter man de ha det inte sant. :)
Men, rosa är en vårdande färg. Det känns.
Hela kitet. Jackan är nästan värd att fixa en närbild på.


Bh också. Synd att ni inte ser vårens snyggaste bhrygg, den sitter inte på mig utan själva bh:n och säkert nån annan. Återkommer med modell så kan ni googla. Vad svarta mina tänder ser ut, och håret mörkt? Autocorrect kanske inte alltid är bra :)?



Ja..så ska vi sätta på oss linnet, sonen föreviger.


Nu är linnet på. Jag kan gå på disco med denna, inte sant. Men nä, inte med de armarna.






Shapemodellen Sophia, capri. Lyfter den rumpan?
Det korvar sig inte om man har en anpassad strl..


Från den här vinkeln ser jag inte så jävla fet ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar