Välkommen!

NYSTART!

lördag, mars 16

Blogger Boot Camp

En liten hälsning ..
vaknade med en obehaglig känsla. Ni vet jag drömde om Thomas och död för första gången men det var inte en jätterealistisk dröm, mer säger jag inte för nu skulle jag behöva en drömtydare. Men jag vaknade och tänkte "men Thomas är ju inte död, jo det är han" och jag blev så tom och ledsen och förtvivlad, allt i ett för att jag faktiskt tänkte så, också för första gången.
Hade bara fått högst 5 timmars sömn och det är väl inte optimalt innan man ska träna 5 timmar totalt typ men så är det när man inte bara kan fokusera på att äta och vila kvällen innan.

Jag återkommer om själva träningsdagen där jag faktiskt började bra med att ta bilder men naturligtvis tappade jag den tråden ju mer jag "bara var" där.

Men det var konstigt. Jag var både glad, massa energi, men tänkte också så himla mycket såna här tankar som "jag har ingen bror längre", "jag kommer aldrig träffa honom", "fan han är borta, är det sant." Äh det går inte att förklara. Och när en instruktör sa "då känner man att man lever" ja då blir det lite knas i mina känslor. Härom dagen spelade en annan instruktör "Some die young" och det var lika mindre roligt. Varför använda den låten ärligt talat?

Jag får aldrig se Thomas bullra in i hallen något mer, ta plats så som bara han kunde. Hans stora lovar, syrliga humor, hans hjälpsamhet, hans kärlek till sina och mina barn, till hela familjen, hans glädje och generositet. Vår stora familjeresa som inte hann bli av. Vår gemensamma historia som bara poff är borta. Det smärtar folks.

Sex tänkte jag också på när jag såg alla rumpor och när jag själv särade på benen i övningar. Inte för att jag var specifikt kåt vill jag understryka men det var väl vissa instruktörer som också insinuerade på sex och då sprang tankarna iväg. Alltså det var tankar som inte var just sexsexinriktade utan mer sex och träningskroppar, sex och träningsrelaterat på nåt, äh jag är trött som ni förstår men jag tänkte också när jag spinnade att mitt underliv passade verkligen inte den cykelsadeln och vad gäller min egen cykel så har jag aldrig haft ont, inte ens vid någon ev inkörning. Och ja, jag försökte ställa in sadeln på många olika sätt men den passade inte mig, punkt.

Jag återkommer som sagt men i kväll var det barnen som gällde, samt träningsprogrammet för mina babes i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar