Välkommen!

NYSTART!

tisdag, februari 12

Lite av varje.

På torsdag är det studiedag för barnen. Jag har gett bort två timmar på jobbet för att kunna åka till badhuset med dem på förmiddagen. Så inser jag att jag mest troligt kommer få mens precis på torsdag. Försöker förklara vad mens är vid frukostbordet. Fortsätter med att berätta om PMS och hur man kan bli då.
"Då har du PMS ofta", säger Simon konstaterande. "Tur att inte män har det då skulle alla gå omkring och vara på dåligt humör hela tiden.."

Japp. Tack för den ;).

En rörmokare kommer äntligen förbi för att kolla kökskranens tillstånd. Budskapet var att det kommer kosta mig 3,350 kr att åtgärda.

Japp. Tack för den.

Han var varken snygg, charmig eller smart så jag försökte verkligen inte ställa mig på alla fyra och krypa in under diskbänken..

Ställde in psyktanten i dag. Är det för att jag inte jobbat på två dagar (och får mycket tid att tänka igen) eller för att det var smärtsamma insikter i går som gör att jag har fått tillbaka den där ångesten vid tanken på vad som hänt. Jag är så grundlöst ledsen och tycker det är så grymt. Grymt att någon, att Thomas fick sätta livet till så här ung. Med små barn. Massa planer för framtiden. Lämna mig och övriga i sticket :(.
Jag kan inte ens prata med mamma el pappa utan att gråta. Det är så smärtsamt hörni.

Hoppas jag kan förmå mig till att träna i morrn igen iaf. Kanske därför jag dippar ned också.
Känner mig slö slapp och likgiltig.

Men en rolig sak iaf. Jag ska jobba när "skoföretaget" anordnar pressfrukost hos oss. De vill att vi har deras skor på sig så Sofia ringde och frågade vilken strl jag har. Jippie, jag får ett par skor från dem, undra undra vilken färg och funktion - de har så fiiiina skor. Återkommer om det, och då lovar jag en bild :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar