Välkommen!

NYSTART!

måndag, april 15

Zalando

Allvarligt, har ni kunnat undgå webbutiken Zalando? Via Aftonbladet tryckte jag in mig på deras sida för jag tyckte de såg ut att ha "spännande" klänningar. Inte kom jag direkt till just den sidan med just den klänningen förstås, det var ju en annons - så jag var tvungen att gå i menyn och välja Klänningar. Min mun blev bara större och större - satt och gapade till slut i min ensamhet. De flesta av klänningarna ser ut som karikatyrer av klänningar! Ser ut som om skolbarn fått uppdrag att rita klippdocksklänningar? Så tittar jag längst ned på min iof lilla 13 tumsskärm som macen har och ser att det är 51 sidor med klänningar. Femtioen sidor, vem ids klicka sig fram 51 sidor?

Och tänk att det finns en person, eller flera måste det vara - som suttit/sitter och knackar in alla dessa artiklar. Va!! Snacka om randiga i ansiktet de måste vara när de går från jobbet. 51 sidor klänningar och hur många fler val har de inte i menyn.
Jag vågar inte titta. Vågar du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar