Välkommen!

NYSTART!

måndag, juli 2

Sakta i backarna!

I dag var en intensiv dag. Nu är jag redigt trött.

Hämtade cykeln som jag lämnade in för service i fredags. Tänkte det var bra att ha en lite fräsch cykel nu när jag kommer cykla dryga 2 mil vardagligen.  Det blev både byte av kedja och kassett minsann. Och han fick pumpa den åt mig också - måste man tala om allt för folk, borde inte det vara självklart?
Kvittrar som en fågel gör den också fortfarande och det är inte så trevligt som det låter utan antagligen något jag missat att smörja. Får trycka ned lite olja i väskan i morrn för nu ids jag då inte göra det.

Träffade min klient i dag igen. Hon har en härlig attityd till allt jag föreslår och är så tacksam - behöver jag säga mer. Man går ju igång direkt. I dag blev det bland annat backträning i Gröndalsbacken. Ingen lång slalombacke jämförelsevis men mycket brant stigning i stället.
Syftet var inte att det skulle vara maxpuls och kräkläge som skulle uppnås utan vi är bara inledningsvis och jag vill veta hur hennes kropp tar emot träning och vad hon tycker är roligt.

Men nu är jag som sagt en slagen hjälte. Jag vet inte om jag ska skylla på min intensiva dag, vädret (åskkvalmigt), att jag inte hade hunnit äta eller dricka ordentligt innan vi körde men. Tröttheten är ett faktum (och jag som hade sagt jag skulle sova kl 22).
I wish.

Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar