Välkommen!

NYSTART!

tisdag, juni 18

Sökord och google

När jag ser att folk har sökt på träningsrelaterade saker och hittat till min blogg så blir jag glad. Glad att folk vill veta mer, inte just att de hittat till mig. Sorg, saknad, olyckor osv ok det får jag ju köpa. Lite läskigt, som jag sagt tidigare tror jag när det t ex har stått "paramotor olycka bror Luleå" som det gjorde för några veckor sedan..varför nu, att det gjorde det i höstas är mer förståeligt. Kanske någon som vill börja flyga men har hört talas om detta och vill veta mer..:(

Det har stått mycket anal, suga kuk och relaterat. Jag förstår att det har att göra med att jag skrev vad jag tyckte om de där böckerna, minns inte ens vad de hette men har ni läst dem så vet ni vilka jag menar. Jag har för övrigt bara läst den första om ni vill veta. Ni som "slukat" alla tre..undrar jag lite varför. Med tanke på att det är så stor sökpost så är det väl så att SM, analt och maktsex är kittlande för många? Men återigen, det är fan inte trovärdigt att kunna knulla så mycket så ofta som hon gjorde med tanke på hur rough det var. Och det redan från scratch. Ja ok det skrevs att hon hade lite träningsvärk/ont men hon fortsatte ändå - guys - tro inte så mkt på den där boken varken på vad kvinnor vill ha, mår bra av eller att man är en sån himla stålkvinna. Jag tror jag kan prata för majoriteten av alla kvinnor. Även om daskar på rumpan och binda varann, rollspel absolut är en extra krydda.

Kanske blev också de andra böckerna "bättre.". Lite mer vaniljsex och genuinitet ;).


Japp, dagens sökord - eller jag vet inte i vilket intervall de uppdaterar men flest sökningar på samma ord står högst upp...gissa om de blir besvikna när de kommer till min blogg haha.
Bea Schyffert..jamen det är en fascinerande kvinna! De flesta andra sökord är återkommande men vi har en ny ---- naturella fittor!!
What? Varför kom man till min blogg då? Hahaha. Humor.

Jag har också hört att det är för lite sex i min blogg numer. Jag ska nog få till nåt snart, stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar