Välkommen!

NYSTART!

måndag, juni 17

söndagssnack

Jag orkade inte duscha i kväll även om jag säkert behövt det både på grund av svett och annat. Skönast är ju att lägga sig ren och det känns nästan som om jag har myror bokstavligen krypandes på mig.
Inte för att jag har någon större anledning att tro just på myrorna även om jag hade en klättrandes på ryggsäcken när jag kom in.

Gah vad trött jag är. En fysisk dag trots att jag inte tränat..men jag har inte suttit utan mest travat omkring, städat, fejjat och tränat andra.
Shit min vadmuskel. Den pulserar..måste kanske kolla upp det där - det är nog inte själva muskeln utan ett senfäste tror jag. Trivs inte i ett visst par skor heller misstänker jag.

Har skickat en del sms i dag där jag inte fått svar..hm har lite svårt för det där och känner mig typ ensammast i världen, ingen tycker om mig stuket.

Mamma fyller år i dag (läs måndag) och jag förstår att hon gör det med blandade känslor. Alla såna här datum gör att man tänker "för ett år sedan.." ja ni fattar. :(
söta söta mamma..

Mycket som surrar i huvudet på mig.

Dumt är iaf att inte äta ordentligt under dagen och sen få känslan att man är helt bottenlös när man kommer hem (läs äta som om man är bottenlös).

I morgon ny vecka, undras vad man hinner med då? Jag ska bädda rent imorrn iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar