Välkommen!

NYSTART!

måndag, juni 17

Healthy day! Takes the virus away?


Ah jag nyser, är lite frusen, känner mig lite svag i benen eller nånstans, armarna också kanske? De flesta kollegorna har varit rätt förkylda, vill inte! Måste försöka boosta. Jag äter alltid mycket när jag känner mig på väg nånstans kroppsligt, i dag har jag uppvägt "vanlig" frukost och middag med några hälsosammare, boosting och mentalt bekämpande val.

Just ingefära tror jag på liksom vitlök och sova - simple as that. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag blir nyfiken och inspireras en del av min omgivning, alltid gjort iof men nu är det ju mkt tränings- och healthyliving people och jag får en del smakprov, goodie bags och recept tilldelat - kul att testa! Jo jag åt en lakritsboll i dag också..den slank ned så fort att jag inte hann ta nån bild. Måste köpa lakritspulver och göra egna! Återkommer med resultat.

Tränade i dag också. Låter kanske felvänt men jag vet med mig själv att jag kan få förkylningssymtom om jag inte tränat på ett tag så jag måste testa. Få se om något bryter ut i morrn. Borde nog sova nu då, ska bara äta upp min lilla ingefärabit.

Spirulina, spenat, banan, citron, ingefära, bärjuice och kokosvatten.


Ja hörni, vad var den där biffen gjord av? #rawfood iaf


Ett bad är inte alltid bra om bakterier växer men doften på denna..u wanna eat me!

Ett av mina favvismellisar! Med potatis å utan riskaka en bra lunch!



Oh en craving jag har..gott på riskaka också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar