Välkommen!

NYSTART!

lördag, mars 1

Abstinens

Vill inget annat än att träna och äta bra men allt blir liksom tvärtom nu. Jag har ingen smak för nåt egentligen och då kunde jag ju passa på att inte äta nåt typ. Nåväl. Kroppen jobbar verkligen på att bli frisk, känner det. Det är rörande. Å det verkar som om vitlök i örat faktiskt fungerar! :)

Jag njuter av att steka pannkakor, brottas i sängen med ungarna, lösa melodikrysset, bläddra av lite tidningar. Jag är alltså inte sådär frustrerad över att vara träningsobrukbar men det känns som om jag inte tränat på månader! 
- Lugn, säger mamma, du har ju bara varit sjuk i en vecka. Just det hm det är väl alla träningsinlägg p fejjan som kollrar bort tidsperspektivet.

Hade jag varit frisk hade jag testat gratis thaiträning på Nexus i Sthlm och gått p vasaloppsspinning.
Men imorrn ska jag faktiskt jobba så i better be frisk nu! 

Å här är en litet motsägande inlägg om svagt och starkt immunförsvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar