Välkommen!

NYSTART!

fredag, juli 13

Fredagsformen

En liten update är vad jag orkar. Och ungefär ni också antar jag.
Det är mycket intensiva dagar för mig på nygamla jobbet och jag trivs verkligen bra med miljön och arbetskamrater. Jobbet i sig är stressigt och inte så kreativt som det var sist jag jobbade där men jag tycker det är kul ändå! Det är så mycket glädje och kärlek (även om jag väl förstår att det är en jargong/kultur bland alla dessa kreativa artist och skådismänniskor så är det så mycket trevligare än motsatsen - mer kärlek det är ju det jag säger!).

Det jag egentligen vill ha sagt är att jag är trött :)

Kanske är jag på gång igen efter skendräktighet och jobbomställning? Fått till 2 rehabpass som jag är nöjd med, ökade t o m motstånd på mina låga rehabvikter  - men om jag får vara missnöjd med nåt så är det att jag inte passar på att köra mage. Next time!

Har jag sprungit en el två gånger? Hur som blev det på mestadels asfalt vilket jag inte föredrar men med tanke på att jag struntat i stretching och prehabövningar för muskelfäste och knän men ändå inte känt nåt (!) så är jag jättenöjd.

Och cyklade gjorde jag så snabbt i dag att en fågel (nästan?) fick sätta livet till. Men det blir ingen fjäder i hatten för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar