Välkommen!

NYSTART!

söndag, mars 3

Slut i rutan.

Ingen puma direkt.
Bara idén att fortsätta med att städa ur/rensa köksskåp, badrumsskåp, garderober, kylskåp tillika sortera tvätt, tvätta, gå igenom tidningar, laga mat, ha koll på tremilen, laga pannkakor av all mjölk från förra veckan, fixa entrecoten till middagen, sortera papper, plantera om blommor - ja men jag påbörjade ju allt.

Tror ni jag är färdig? Nä har man ungar som däremellan frågar en massa, vill ha en massa, man ska servera, plocka undan, medla - man har smskonversationer, samtal och får besök. Sånt där som jag aldrig räknar in när jag börjar.

På detta så frågade ungarna efter ett gemensamt träningspass. Det blev både tandgnisslan, tårar och allt möjligt innan vi kom igång. Men det får jag ta åt mig av, jag sa faktiskt taskiga saker som inte alls hade med träningen att göra, i egenskap av för lågt blodsocker/inte ätit ordentligt.

Men bilden ovan är precis efter träningspasset. Jag är alldeles svettig även om det inte syns på bilden. Den tomma blicken går väl iaf inte att ta miste på. Efter denna bild lagade jag en stärkande kvällsmat som vi avnjöt framför mello. Jag hann bada en sväng också. Men nu klipper ögonen. Ska bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar