Välkommen!

NYSTART!

fredag, juni 28

Svammel.

Psst. Tänkte ta kort på pizzan men på Instagram leker jag ju fitness, jisus jag har fått följare där som jag misstänker bara vill se "gröna" kort - och än vill jag inte bli kallad för betrayer.
Åt iaf den slags pizza som Thomas beställde ibland. Fan, fattar ni vad ofattbart det är att han är borta, för alltid ! ? Så himla surt.
Jag är lite nöjd med att ha hittat en pose där jag ser Thomas i mitt face. Det är när jag häller i munskölj i öppen mun. Ja tänk vilka sporter man kan ha för sig.

Jag mår jätteskumt. Jag är i alla fall överens med min kompis jag träffade i dag i stan, att 1. jag måste  göra något åt det där med mensen det är ju inte klokt. Det blir spiral igen. 2. När man dricker alkohol precis strax innan eller just när mensen startar så blir det etter dubbelt värre - alltså jag drack 2 små glas vitt vin i går men hela dagen i dag har jag känt mig råbakis. Kanske skulle jag inte ha tränat i onsdags heller..ja ni ser mensen tar för stor plats i mitt liv. Underliv.

Kanske jag håller på att bli sjuk eller är det mina spänningar som jag känner så tydligt i käken som påverkar hela kroppen för jag känner mig helt kraftlös. Men ändå pigg i benen- så om man separerar över och underkropp så kan jag springa iväg tror jag.

Fasiken vad jag svamlar nu. Men tänk om jag skulle ha det här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar