Välkommen!

NYSTART!

lördag, juni 29

Träning x 2

Jag drack ingen alkohol i går och jag har sovit mina sju. Vaknade lite stel trots att det ändå kändes bättre i morse efter foamroller och spikmatta. Spikmattan var tog den vägen, plötsligt blev det helt tyst - är det nya rön om den som jag missat?
När jag la bakhuvudet på spikmattan och kände piggarna tränga in skoningslöst så fokuserade jag på andningen. Efter ett tag, så himla coolt känner jag hur det just i käken började spänna och pulsera som om jag pressade den för fullt. Det var magiskt och jag tänkte att det är en himla synergi i olika kroppsdelar som hänger ihop mer än vad man kan ana.
Det var dock inte helt angenämt.

I dag var det ett stort gäng som tränade cirkelträning utomhus. 98 % tjejer. De flesta tjejerna såg sunda och vältränade ut åsså är det naturligtvis en man hajjar till inför. En brud med getingsmal midja, stora tuttar och anknäbb. Hon hade väldefinierade armar och ben och tror ni inte hon blev filmad/fotad rätt mycket..vi är så hooked på people som ser ut som de i annonserna/body fitnessmagasinerna. Hon ser ut så för att hon är dels opererad och har inget underhudsfett. Nu vet jag inte hur hon jobbade för det kollade jag inte mer än när hon ville att hennes kompis skulle ta ett kort när hon stod med 50 kg viktstång och gjorde knäböj. Hennes ben skakade och tekniken var kass men visst jag skulle kunna sätta mina händer runt hennes midja och komma runt.

Jag stannade kvar efter första passet och länge trodde jag inte det skulle komma några fler till det andra, Strongmanpasset :). Det var bara jag som var tjej. Jag blir sur när vikter tas av när jag ska köra mina grejer och inte fick jag flippa 250 kg däcket..inte förrän sista gången, det gick riktigt bra. Men det tar lite tid..
Vad vi fick göra? Flippa däck och spurta 100 m x 3 ggr, släde med 75 kg tror jag med rep som hjälp att dra x 3 (här började en del att balla ur redan), prowler explosivt, mjölksyra som .. och sedan få på sig viktväst och hoppa grodhopp 6 ggr och sen spurta 75 m. Bara jag som fick köra 3 ggr, här hade låg alla grabbarna på gräset och ojade sig och jag fick köra mot en kille som anslöt sig i slutet. En mörk sprinter som hoppade sina 6 grodhopp som en studsboll. Men han körde ändå bara 2 ggr.

De vill att jag ska träna på att komma in i deras energisystem vilket innebär förmågan att ta ut sig. Det går ju inte på mig, jag är den enda som står hela tiden, snabbt återhämtar mig - säkert har jättedålig teknik kändes så iaf och som sagt har inte förmågan att ta ut mig.
Få se om jag kan lära mig det.

Kände mig jättesvullen i dag. Tänk att jag gått upp dryga 1,5 kilo under mensen. Magen står rakt ut som på ett biaffrabarn (inget illa ment för det men det är ju för att de äter fel, brist på näring - jag också).

Avslutade med att hoppa i vattnet här nere med träningskläderna på. Gött.

I dag är jag bjuden på sommarbuffé klockan 16. Tills dess, ut i solen. Dricka kaffe. Läsa tidningen. Måste ta hand om blommorna också ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar