Välkommen!

NYSTART!

fredag, juni 28

Alla medel.

Det är nog träning jag behöver. För blodcirkulationen och allt det där. Jag har tagit mig en grön drink i kväll för att kompensera pizzan, drinken detoxar ut alla gifter. Yes. Och sedan konstaterade jag att jag är väldigt spänd. Då började jag leta min foamroller. Det var väl på tiden! Men trots att jag letade säkert fyra varv i alla sju rum så hittade jag den inte. Då blev jag desperat och kollade både ute, i Simons säng och i alla garderober. Jag vet, galet. Och ännu ett varv på samma sätt. Började till och med få galna tankar om att barnen hade lekt med den ute, lånat ut den eller att den skulle finnas under sofforna som den absolut inte får plats under. Jag kollade även i badrummet. Men, ack, den fanns helt himla otippat under Melines säng. Crazy.

Jag fick lite hjärtklappning av att roalla mig. Svårt också att komma åt bröstryggen på ett bra sätt med en foamroller då man spänner bålen så mycket samtidigt. Nåväl. Jag har en spikmatta också! Tänkte nästan att jag lägger käken mot där så får vi se. Om jag klarar det.

Ska byta ut mina kuddar också ifall det kan hjälpa mot att jag pressar käkarna så. Tänk att ha en jättestor marshmallow att sätta tänderna i, alltså den konsistensen tror jag skulle vara jättebra. Eller inte, på något sjukt sätt så ju mer spänd jag är desto mer tuggmotståndig mat väljer jag vilket triggar igång spänningarna ännu mer.  Och jag har också fuskat och tuggat tuggummi, det fick jag ju inte för tandis. Får kanske skylla mig själv då. Men man tror ju alltid att såna tillstånd är tillfälliga.

I morrn! Är en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar