Välkommen!

NYSTART!

fredag, september 20

Fredag

Varit rätt effektiv på fm med trevliga kreativa möten, gick en stund "på stan" efter det, i det härliga vädret. En del tycker det har varit kallt i dag men jag som gick i tunn blus och öppen dunväst kanske hade klätt mig perfekt då :).

Satt mig sedan och var effektiv vid datorn, fick t o m ett par samtal gjorda. Efter det knockade dock huvudvärken mig igen som jag hade trängt undan. Det är de där spänningarna igen som kommer från käken. Jag försökte massera käken en stund men sedan kapitulerade jag och sov ett par timmar! Skönt! Barnen var hemma och hade fått i sig tidig middag så det var lugnt. 

Efter det har jag faktiskt fått två tvättar fixade, vi har fredagsmyst men nu ska jag hänga tvätten ta en värktablett och slagga. Hoppas spänningarna är borta då.

Tänkte faktiskt tanken att ta mig en springtur men kom inte längre än så. Men ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar