Välkommen!

NYSTART!

tisdag, september 17

Hösten är här!

Antalet sidklick och sökningar på gamla inlägg som är träningsrelaterade ökar nu ser jag. Det beror sannolikt på att hösten är här och därmed allas förväntningar på sig själva, nya mål och hög inspiration inför kommande dagar, innan jul, med tanke på Beach 2014. Inte dumt!
(sen att jag ser att det är sökningar på Paramotor olycka också känns förstås i hjärtat men är väl svårt att undvika antar jag - både att det sker som i hjärtat..)

Jag kan faktiskt en hel del om både träning och kost inser jag ju mer jag hör andra prata och utöva det felaktigt. Och rätt förstås. Man kan visst och ska ifrågasätta mig också men nu har jag tränat en hel del år och i många olika former och under varierad ledning och profession samt att jag har ett stort slukande intresse som gör att jag hela tiden förkovrar mig, reflekterar, ifrågasätter och testar själv.

Jag blir faktiskt förvånad över dels hur mycket jag själv har snappat upp likväl som hur stor okunskapen därute är fortfarande. Så många som fokuserar på fel saker. Förändrar allt på en gång och tror att det ska lyckas. Som varken är rimliga eller logiska.

Nu måste jag nog schejpa upp mig själv lite och hänga på vågen. Jag har skyllt ett tag på att jag inte har några bra skor men nu har jag precis beställt lite nytt så får vi se vad jag skyller på sen (inte).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar