Välkommen!

NYSTART!

tisdag, december 10

När ordet sprider sig.

Fick ytterligare en förfrågan i dag. Två förresten. Men den ena är liksom inkörd så det pirrade inte lika högt. Jag ska hålla i ett pass för upp till 70 pers på en inspirationsdag i februari. Bra! Kul! Jag hoppas vissa omständigheter har ordnat upp sig till dess, jag tänker så iaf.

Ja, annars är jag i ett konstigt mood. Jag tror man kan jämföra det med någon som kör en detoxkur. Det rusar runt en massa slaggprodukter i kroppen och ibland mår jag riktigt bra och ibland saggar det till sig. Och det går inte att påverka så mycket utan det bästa är att acceptera det tror jag.

Kanske är det också så att jag är lite förbryllad över hur skönt det har varit att springa de här gångerna jag gjort det. Lite helande känsla, el ja förlösande då. Nåt. Jag har inte haft den känslan på 1,5 år.

Känslor ja. Det är väl den största komponenten som skiljer oss ifrån djurvärlden men jaja jag påstår inte att de inte har känslor men ni fattar. Känslor rusar, ser det bara på mina barn. Och mycket känslor tar mycket energi - oavsett vilka känslor det är. Fan att man ska vara sån känslomänska ;). Eller ja om det visade sig på vågen hade man ju kunnat se några fördelar. Skojar. Men jag är verkligen en känslomänniska. När jag tycker om så vill jag omfamna precis alla. Eller nja men typ alla mina vänner på fejjan säger vi. Alla är ju unika i min värld på sitt sätt och finns där av en anledning. Eller ja vänta nu kanske inte alla. Men ni fattar. Och ett enda litet pytteord kan göra mig upprörd ledsen el arg om jag är på det humöret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar