Välkommen!

NYSTART!

torsdag, december 5

Storm på gång.

Undras om man skulle få till träning i dag. Jag vet inte om jag kallar ett pass Pilates för träning men det är i alla fall vad jag skulle vilja få till. Min goda vän Moa som kör det, kan dock vara fullt då det är öppet hus på Rosa Skrot dessa dagar!

Annars är det fullt upp som gäller redan ifrån nu för en timme sedan egentligen och jag har redan varit igång men satte mig ned en aning. Jag har några hålltider i dag vilket jag inte gillar men det är bara att gilla läget som man säger. Oj vad bra jag uttrycker mig..(inte ser jag).

Kanske jag ska ta kontakt med Garmin först. Mitt armband som flög all världens väg när jag brottades med Martin Lidberg härom dagen.

Vilken galen dag det var i går förresten. Och vad dåligt min kropp hanterar stress nuförtiden. Jag hade pulserande huvudvärk fast på sidorna av huvudet och runtom - inte i pannan så att säga, jag var varm och PMS symtom låg i attack (när det brinner i huvudet).

Men i dag känns det bra so far. Och jag tänker på hur illa jag gillar gnälliga människor. Alltså, jag vet att jag inte är så positiv alla gånger men jag har fan haft/har anledning. Men alla som gnäller trots att de inte borde! Men det är klart, gnällande och missnöje är lokalt..
Jag föredrar i alla fall människor med drivkraft, initiativkraft och som också har kraft och vilja över till andra. Sånt märks!
Och sån är jag. Hurra.

Hörni, stormen Sven kommer till södra Sverige i dag. Watch out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar