Välkommen!

NYSTART!

torsdag, januari 24

Invägningen.

Jag hoppas jag har börjat ett nytt liv. Jag sprang en vända i går och i morse gick jag tidigare till gymmet för att fixa lite. Fast vin är oemotståndligt nästan och jag förstår dem (jag?) som helst hittar orsaker till att få dricka vin ofta. Inte känner man de kalorierna lägga sig så tydligt - tills de bara finns där typ.
Tror nästan jag behöver stänga ute mig från all social verksamhet om jag ska fixa att gå ned mina, håll i er! Mina..aghmpfga..jag får inte fram det, det tar emot för mycket.
Men mer om det sen, jag är så himlarnsch trött nu och värkande ont i fötterna. Kom precis på vad det var, jäsiken vad jag har varit på fötterna i dag, inte många minuter jag varit stilla.

Minus 19 var det i morse nu mer modesta minus 14. Kallare än i Luleå hela veckan, kan ni fatta?

Söta rara mamma och pappa, önskar jag bodde närmre och kunde hjälpa till, finnas till. Ni kan aldrig ana vilka sorgliga följder som följt med det sorgliga. Hur olika människor är och tänker..eller kanske inte tänker snarare..

I morrn fredag. Det tackar vi för. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar