Välkommen!

NYSTART!

onsdag, januari 16

Lite glad mitt i allt.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Same same but different kanske. Jag ska upp så tidigt imorrn också så ingen idé att jag fördjupar mig i något.

Ibland, det känner ni säkert till, när man träffar någon - kan vara vem som helst faktiskt, så kan man känna sig antingen som en minus eller plusmänniska. Eller equal för den delen. Eller om man vill vara coolare kanske man säger att man har några tillgodo på den ene eller så. Nä men skämt åsido jag tänker att man kan känna sig lite underlägsen neeeej det var negativt laddat men äsch du träffar nån och tycker hen är snygg, ok. Lite typ klassen över dig. Men sen kan ju du vara klokare så det väger upp det andra eller inte.
Man kan också träffa någon och tro själv att man har några tillgodo så visar det sig vara en sån skärpt, galen, fantastisk och charmig människa så den fullständigt sveper kappan av dig.

Och förresten så vet du ju inte vad den andre tycker om dig så du ska ju framförallt inte yppa om du känner dig tillkortakommen så att säga :)

Man kan ju också träffa någon där man vet att det är liksom against all odds eller all odds against u snarare. Typ avstånd, ålder och..så. Då får man ju bestämma om man kör så länge det ryker eller om man bromsar för att det är för halt.

Jag. Tycker i alla fall att det är lite roligt att bli..uppmärksammad av yngre just nu. Jag är så fruktansvärt imponerad av den framåtanda blandat med ödmjukhet, erfarenhet, känsla och bra.. kyssar jag har stött på.
Jag som yppat mig förr om dessa stöddiga och bortskämda åttitalister - de kanske fick utvecklingsbidrag efter gymnasiet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar