Välkommen!

NYSTART!

lördag, februari 9

To do.

Lördag. Har löst melodikrysset samtidigt som en mästarfrukost tillsammans med barnen. Mysigt. Skulle egentligen bara vilja ha en läsardag. Alltifrån alla DN som kommit denna vecka, och förra - yes true - som jag inte läst, till tidningar som droppat in under senaste halvåret -yes true - till en bok som jag tyvärr glömt namnet på eftersom det var så längesedan jag köpte den. Yes true.

Men jag måste dels ta hand om all rentvätt och se till att den får sin rättmätiga adress. Jag måste baka bullar. Måste kanske inte men jag har fått för mig det. Jag måste ut och reka inför träningen med grannfruarna i morgon. Förra veckan var hal och hård, inte kul. Jag har en tanke om vad som ska göras i morrn men vill vara förberedd och hitta rätt ställe för det.
Det är verkligen en utmaning, alla är på olika nivåer och har olika förutsättningar. Men det sporrar mig till att söka ny info hela tiden så jag kan svara på deras frågor, hjälpa dem framåt även om jag vet en hel del redan som det är.

Min mejl. Bara hotmailkontot har 3256 mejl som bör rensas..gmailkontot orkar jag inte ens gå in på då det är så mkt reklam, icloudkontot är det enda som är så anonymt så länge så det är överskådligt.

Jaha blev det här en To do lista tydligen?

Sträckte baksida lår och säte så illa i går att den klämde åt ichiasnerven rejält.  Jag blev sur då jag tyckte att instruktören gav felaktig instruktion så jag krånglade till det i stället för att lita på att jag gör övningen, som jag gjort många ggr förut, korrekt.
Stretchade rejält i går kväll, till och med så barnen fick lägga sin tyngd mot mitt underben så jag sträckte ut hela baksidan maximalt.
Känns faktiskt bättre i dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar