Välkommen!

NYSTART!

måndag, juni 3

Återhämtningens a och o.

Varför slarvar jag med återhämtningen som jag vet är så essential?
Att jag inte kunde äta mycket i lördags, ok men söndag? Jag åt inte mycket. Och sen när jag tränat på kvällen så åt jag en halv Port Salut och ett glas vin. Tjena vad bra!

Så i dag rätt trött i kroppen, försökte äta på. Jag kan trösta alla med att jag känner av baksida lår i dag - ganska kul ändå tänker jag då det är sällan jag känner något där. Lustigt när jag gjorde säkert 100 benböj och även fixade hederlig stretchgung för baksida lår väl godkänt i går.

Måste sova nu. Känner faktiskt av och ser i halsen att det kan bli nåt där om jag inte har turen på min sida, nej jag menar - om jag sköter återhämtningen bättre kanske jag klarar mig om än lite sent påkommet.
Äta bra, dricka och sova. Klockan är redan mer än en timme över godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar