Välkommen!

NYSTART!

tisdag, juni 4

Vad man bör och vad man gör.

Hannah sa till mig i går att jag borde lägga mig på foamrollern, när jag påpekade att jag faktiskt kände mig kort i baksida lår (men var det från maran eller mina 100 knäböj?). Ah, att jag aldrig tänker på det - jag som har en formidabel egen sådan hemma också som mest blir använd som leksak av barnen..
Men i går var jag inte så sugen ärligt talat :). Men snart ska jag ge mig på den, det ser jag .. fram emot.

Att cykla är ju inga problem dock. Man använder inte alls samma lår- eller vadmuskler som när man springer. Jag sprang ju heller aldrig så fort att jag stumnade vilket jag då inte heller har problem med nu.

Men trött är jag fortfarande, ok det var en lång dag i går med lite sömn emellan så ok. Och jag satt inte många minuter i går. Får inte glömma att trycka i mig färgglad mat! Jada jada.

Det borde inte vara några problem då det stod två kassar i hallen i förrgår. Jag frågade barnen vad det var för kassar och de svarade att "en kille kom med dem." Åh suck en sån där middagskasse som jag glömt avbeställa. Och från en leverantör jag inte riktigt, eller ja. Det är inget för barnen om jag så säger. Det är 100 tals grönsaker, bönor och kikärter och hans moster (jag som inte mår bra av att äta bönor och sånt) och recepten tar en halv dag att göra, för man ska mixa och blanda och blötlägga och skala och jag vet inte vad. Nyttig mat absolut, men krånglig. Too much. Och ingick inte i mina planer.
Jag har sagt upp dem (efter en provkassa haha)! Jag är säker på det! Men de hittar väl på att jag gjorde det för sent eller nåt. Jaja. Får väl börja instagramma alla bilder på de recepten igen..

I dag väntar tandläkaren, vi ska dra en visdomstand som trycker på de andra och inte underlättar för mina spänningar (so they say) - säkert kommer de tycka vi ska ta den andra också ..
sen har jag jättemycket att göra hemma hoppas jag inte blir alldeles för påverkad av det där.
Jag ska förbereda för 1,2,3 klasser i morrn - hoppsan det kommer ta tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar