Välkommen!

NYSTART!

fredag, juni 14

I väntans tider.

Har jag gjort min planering, har jag en plan?
Nej.
Har jag gjort mina recept från kassarna jag fick för två veckor sedan? Nej.

Det gör ingenting. Jag känner mig egentligen rätt snygg och kåt men jag har inga sådana planer för jag måste faktiskt få vissa saker gjort i dag - MÅSTE (som är ett hemskt ord men ibland är det ett faktum). Mer viktigt att ta vara på alla livsmedel så de inte ruttnar bort i onödan, mer viktigt att få in all tvätt i garderoberna, mer viktigt att se över min ekonomi. post, göra helgfint - träningen springer inte bort och jag har ingen panik över det!
Har också fått "äran" att skriva löpprgm till två av mina kollegor som ämnar springa Tjejmilen på en viss tid. Det är en utmaning och ett förtroende men jag vill se dem springa samt deras kroppsliga styrkor/svagheter innan jag kan sätta schemat.

Nu verkar det som om jag bara väntar på att åka iväg till tandis så de får kolla att det läkt som det ska. De kommer också slänga fram sin hemska faktura eller jag måste slänga fram mitt hemska kort :).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar