Välkommen!

NYSTART!

onsdag, oktober 9

Dags med vitaminer?

Dags att vända blad
Jag har varit dålig med mina hälsodrinkar på sistone. Där jag brukar röra ned lite vitaminer och alger eller vad det är. Jag äter heller inga andra tillskott just nu så jag funderar på om det är dags nu. Till och med d-vitamin är det väl dags för alldeles strax.
Blodgivningen väntar på mig och jag har ju inga lopp eller andra påfrestande saker framför mig mer än allt det vanliga så det är väl läge att traska dit också.

Men, ah de här symtomen som visade sig redan i fredags och lördags med lite svag kropp, känningar långt in i huvudet mellan öron och hals - finns kvar. Och nu har jag övertrasserat mina kalorier som vanligt så det kan inte vara nån restriktionssvaj.

Jag tror jag gör som jag brukar. Börjar från början. Dags att boosta kroppen med bra och ordentlig mat (när jag är trött och stressad blir det bara massa snabbalternativ och på sin höjd några stackars rester), de där vitamindrinkarna och bestämma mig för att kl 23 är högsta gränsen för att släcka lampan. I går blev det 24 vilket iaf var ett steg i rätt riktning från sista två veckorna.

I kväll blir vi dessutom hundvakt så dagarna framöver ska väl iaf fyllas av sköna höstpromenader om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar