Välkommen!

NYSTART!

onsdag, oktober 16

Medium och onda ryggar

My body tells me. Trodde jag var så pigg i dag så jag tog cykeln. Ja det gjorde jag nog i går också - nej? Eller? Shit dåligt minne.
Sen råkade en 5 kg medicinboll ligga i vägen för mig så jag satte mig på golvet och körde dryga 100 russian twist med uppdragna ben innan jag blev less. Och såg hur skitigt det var på golvet. Blev andfådd också och lite senare även en vind av känningar i halsen???? WTF.

Nä det är verkligen så att jag bröt ned kroppen rejält Tjurrusetveckan så är det. Åsså ska jag ha mens eller är gravid och då är ju kroppen extra mottaglig.

Snackade med goinstruktörMoa, nyss hemkommen från best city in world NY. Hon tyckte jag levde som en rockstar och hyllade det. Typ dricka, inte äta innan Tjurruset å såna saker. Jaja, det var ännu en ny infallsvinkel. Jag är cool alltså.

Tog det lugnt på vägen hem, oh kalla vindar. Jag vill verkligen INTE att det ska bli kallt och ruggigt. Jag vill lapa sol, gå lättklädd och dricka kallt.

Pratade med en god bekant om seanser, medium etc. Frågan och tanken väcks på nytt. Jag tror jag måste.

Satans ont i ryggen har jag också. Ogilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar