Välkommen!

NYSTART!

måndag, oktober 14

Kort brief.

Oh jag vet inte vad jag ska säga eg. Jag tränar inget just nu och det beror ju på att kroppen kraschade. Jag tror att jag på det fick en inre influensa.
Jag ser i spegeln att jag är en krallig rultis och visst är jag glad så länge folk påstår att jag ser tränad ut men jag kan inte leva på gamla meriter. Inte ens när de gamla meriterna var färskare var jag speciellt tränad heller.

Fantastiskt väder i dag återigen och jag hoppas alla som har det här vädret också ser till att komma ut.

Jag tjatar om att jag är så känslig för att missa sömn och här sitter jag igen.

Jag tränar visst. Varje dag är det nåt. Just nu är det tålamodet som prövas, min självkänsla prövas, min mogenhet prövas.

Men jag ska sova på det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar