Välkommen!

NYSTART!

lördag, augusti 11

Vilka grannar man har!

Nä nu känner jag mig dålig. Och för fet för ett spring. Jag har bara omgett mig med människor som sprang mellan 4 och 5 tim. Sundsvallsbon som låg bredvid mig kom 9:a och sprang på 4:11. Hon som joggade igår kväll och låg på min andra sida kom 4:a på damernas.

Han jag åt middag med sprang på 5 timmar och han som käkade risifruttiblandningen var säkert 65 år minst och sprang in på blanka 6.

Och knät gör ont. Fick en ny diagnos av sjukgymnasten som masserade mig jaja vi får väl se.

Och inne på banketten när alla fick fina priser så beklagade jag mig till de som ville lyssna att jag minsann aldrig får priser. Åsså fick jag det. Jippiee.

Nu ska jag sova eller slåss med mygg. Tack alla för fina hälsningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar