Välkommen!

NYSTART!

söndag, augusti 5

Söndagskrönikan

Sorry, om nu någon av er väntat er den där krönikan.  Jag har febrilt sökt en nyckel hela em vilket stört mig så pass att jag inte har gjort det mesta jag hade tänkt mig men i stället har det blivit städat på vissa osannolika ställen bara för att nyckeln inte behagade visa sig.
Sedan slog snilleblixten ned. Hade inte jag lagt in den i stora nyckelknippan nu i sommar. Ja. Boing boing.

Lätt att fastna vid OS sändningarna. Det är ungefär som att ha värlscupssändningar i slalom, störtlopp, längdåkning och skytte i bakgrunden under vinterhalvåret - lika mysigt att lyssna på men skillnaden är att här vill man som ha koll på allt :).

Nu är det dags för 100 metersfinalen! Sedan sova. Vi tar den där krönikan en annan dag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar