Välkommen!

NYSTART!

onsdag, augusti 8

Vilken form är jag i?

Sedan januari i år har jag fört statistik på min träning. Men även på den cykling jag gör vilket då inte är träning i rätta bemärkelsen men väl gott ett bra transportval. Juli cyklade jag till Solna i stället för som normalt bara till Gamla Stan. Det syns.











Nu ska jag alltså springa en hel del och hur står det då till med träningsmängden där..här ser vi klart Lidingö Ultra i april, Sälenresan i maj och det misslyckade försöket i Ursvik 45 km i juli. Exakt så är det Jogging 59,13 km, jogging fjäll 58,4 km, Löpning terräng (ok rätt mkt stapplande) 263,59 km, löpning 77,79 km, trapplöpning 40 min, löpning backe 60 min (vi satt mest och fikade).















Ja inte så imponerande kanske. Här är resten av träningen och det inkluderar Abs&Ass, Peak, Athletic, Core, Crossfit, Ruffie, Box, Flex, Aerobox, Pilates, Switching,  Zumba, Kettlebell, Personlig tränare, roddmaskin, TRX, Yinyoga, Övrig kondition/styrka. Styrketräning har jag inte tagit med då det är fråga om rehab. Som ni förstår handlar det om ströpass av de flesta, förutom januari och februari som uteslutande var Peak, Athletic, Flex och Aerobox. Juni är Abs&Ass, Core, Crossfit, Pilates, Kettlebell och Yinyoga, lite Ruffie också misstänker jag.












Ja NMT (militärträning) kan få ett eget diagram, tyvärr har det inte blivit mycket NMT i år.












Ja that´s about it. Simning 3000 m och någon PW här och där har jag inte med heller. Jag vet inte om ni blir klokare än jag vilken form jag borde vara/inte i. Men nu är det too late som man säger - nu är det bara att köra. Bryta ned och jobba upp. Galet, kul och spännande ska det bli hur som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar