Välkommen!

NYSTART!

tisdag, augusti 7

Känslor i omlopp

Jag har ju himla lätt för att bli rörd, jag vet inte om ni känner till den sidan hos mig.
Nu är jag väldigt rörd över Jimmys bronsmedalj - när man ser glädjen och vet hur han har kämpat mot skador och inte minst domarskandalen i semifinalen - ja..alltså den där glädjen gör att jag gråter.

Jag är samtidigt väldigt nedstämd över att de två som inspirerat de flesta av oss till att vara med i BAMM nu bestämt sig för att inte delta. De vann BAMM 7 milsklassen förra året och har väl inte riktigt motivationen till att vara med i år trots att de får delta gratis tack vare segern. Det är väl lite tuffare motstånd i år också har jag sett ;).

Nä det var trist. För en stund tappar även jag suget.

Nu blir jag dessutom sur när jag hör att Tillväxtverkets sparkade generaldirektör får ha kvar lön och titel i 3 år. Hon är tydligen en av sju stycken med samma förutsättningar. Vem fan skapar dessa omoraliska lyxregler?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar