Välkommen!

NYSTART!

onsdag, oktober 10

Låg profil

Har träningskläder med mig till jobbet men ingen energi. Måste bestämma var jag ska träna också. Kommer i stället överens med en vän att ses över ett glas vin.
Måste väl passa på innan jag drar åt byxremmen. Har gått upp 4 kg på 2 månader.

Min tävlingspartner är tveksam till att tävla med mig framöver vilket får mig en aning låg förstås. Inte egentligen för något annat än att han uppenbarligen inte har förtroende för mig. Tänker många så om mig nu?
Men som jag sa i går, rätt typiskt scenario. Dominoeffekten.

Och min Thomas-kollega levererar igen. Han ber mig lyssna på en låt som ger honom gåshud. Jag stelnar, ryser till. Precis samma musiksmak som Thomas! Som om det inte var nog med alla andra likheter..

Tja, frågan är om det inte kommer vara det/honom jag kommer sakna mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar