Välkommen!

NYSTART!

måndag, oktober 8

Love is in the air.

Jag är väldigt lättrörd så nu gråter jag till exempel. Igen. Man kan säga att jag har vanan inne. Sedan ska man också ha i åtanke att jag bara sovit knappa fyra timmar i natt.
Just nu känner jag sådan kärlek runt mig. Viss kärlek är av det platoniska slaget, dessutom ensidig men ändock.

     Mitt i allt det onda händer faktiskt en del som är riktigt bra. Folk som ser mig, vad jag behöver och ser till att jag får det. Det är både generöst och rörande och det är förvånande en hel del personer som inte eller knappt vet vem jag är.
Får mig att fundera på vad mänsklighetens kärna egentligen innebär.

Jag fick också bra feedback på mina inskickade dialogtexter, vilka jag hade sådan ångest för och tänkte att det var så dåligt att det var lika bra att kasta in.

Mina söta fina föräldrar och min underbara syrra. Thomas fina vänner och Thomas söta sambo. Mina bästa barn. Thomas bästa barn. Syrrans bästa hundar :)
Mina vänner och alla som jag ännu inte känner. Ni som finns där naggandes i kanten, hör av er, uppmuntrar mig till det ena och andra. Kommer och hämtar mig, uppvaktar mig, messar, ringer, frågar om jag vill göra något, behöver något. Jag har innestående vin, öl, pizza, middagar, danskvällar etc. Och en bunt träningstillfällen när jag vill. Bra sex är heller aldrig fel*.

Det är kärlek och jag är så tacksam. Mitt hjärta bultar faktiskt när jag skriver det.

Ni förstår säkert att glam och fest ligger långt borta. Men allt det där andra - fråga gärna igen. Middag med vin och samtal är aldrig fel. Träning likaså - tvinga ut mig snälla! Jag cyklar inte ens som det är nu. Men betänk att jag inte är som förr. Jag ser ut som en lagårschdörr. Ok det där sa jag för att rimma, det kanske inte behöver schtimma (sovit fyra timmar).
Nämen jag är inte i toppform om man säger så.

Jag är som en uttorkad svamp som suger åt sig all vätska som går att få. Varje litet ord, gest eller kram - det betyder så mycket.
Ni får mig att känna. gråta. skratta. leva. Gå upp på morgonen.
Tack.

Tack älskade bästa bror, min andra halva - för allt allt allt. Love u, jag är så ledsen. Puss saknar dig massor. Dumma dej. Hjärta hjärta hjärta.

Allt ni ger får ni tillbaka. Någonstans ifrån.

*obs! skrev det för att vara rolig inte för att påskina att folk erbjuder mig bra sex i sorgens tecken. För hur ska jag veta att det är bra sex de erbjuder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar