Välkommen!

NYSTART!

fredag, februari 22

Merell

Ja jag tycker om att få. Jag tycker om uppmuntran. Jag behöver få. Jag behöver uppmuntran. Och jag hade sett fram emot de här skorna som jag nu fick i dag. Tack Rosa Skrot och tack Prat/Merell. Prat som är PR-byrå för Merell som sponsrar Lovisa "Lofsan" Sandström med skor. Lovisa som ni kan se på Nyhetsmorgon där hon delar med sig av träningstips på söndagar kring 10.45. Inspelat hos oss på Rosa Skrot :). I dag hade Lofsan träningspass för inbjuden hälsopress och övriga träningsprofiler som fick träna i Merells skor (dock inte riktigt lika fina som dessa om jag får säga det själv) för att inse hur bra det är med barfotaskor för att både stärka kroppen som att få mer kontakt med underlaget.

Kan man säga nej till såna här? Nej. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar