Välkommen!

NYSTART!

fredag, juli 20

Drömdejt på gymmet.

Klart man måste gå till gymmet om det är sista dagen på kortet. Var inte så övertygad ändå när jag satt och funderade högt bland kollegor. Min rehab ska inte köras varje dag och ska jag träna ben på gymmet när man kan springa ute?
Eftermiddagen rusades igenom och plötsligt började det spikregna en halvtimme senare än vad jag tänkt gå. Det innebar att jag fick bita i det äpplet, men jag njöt av att cykla i pölar och spöregn.

Plötsligt fann jag mig själv parkerandes cykeln utanför gymmet. Jag var totalt genomblöt och var kanske inte den sötaste i kvarteret. Ägaren skrockade när jag kom in och jag sa bara hurtigt att jag skulle byta kläder och sen se till att hålla ångan uppe.

Kändes väldigt tomt i lokalerna men jag kunde skönja prat i alla fall. I omklädningsrummet var det dock tomt. Gick in på toan. Tänkte byta kläder inifrån och ut. Trosorna jag hade haft på mig åkte iväg och stannade precis så de skymtar fram på andra sidan. Jag fixerar blicken vid dem samtidigt som jag fortsätter byta om. Jag hör dörren öppnas och tänker direkt att jag skulle ha dragit åt mig trosorna men försent. Plötsligt åker de iväg och jag blir iskall. Hallå, mina trosor!
Jag säger dock ingenting och jag tänker att jag ska behålla lugnet. Tänker att på jobbet har en ögonpenna och en strumpa försvunnit från mig. Plus att en geting plötsligt låg död vid mina fötter en dag.

När jag klätt om så öppnar jag långsamt dörren, spänd på vad jag kommer se. Tyst har det varit och för en sekund tänker jag att det är ägaren som börjat städa.
Där på bänken sitter den absolut sexigaste snubben på hela gymmet, alla kategorier. Han snurrar på min trosa och ler nöjt.
Det här låter ju så himla skumt alltså men man kan ju inte alltid minnas exakt vad som händer och sägs när såna här saker händer. Jag menar har det egentligen hänt?
Jag vet bara att jag lite larvigt försöker ta trosorna och då hamnar jag över honom så han enkelt eller i alla fall på något sätt får tag i mig med sina fantastiskt manliga händer. De landar på precis rätt ställe på höfterna och han drar mig grensle över sig. Han sätter mig grensle över sig med sina händer på mina höfter, det är det sexigaste jag vet alltså!!
Jag trycker mig mot honom automatiskt och våra ögon möts. Under dessa hundradelar registrerar vår hjärna, våra ögon och alla andra sinnen hur vi söker svaret på denna kåthet, denna magnetiska samhörighet och telepatiska övertygelse.

Det jag menar är att vi har tittat på varandra förr. Men alltid professionellt som det heter. Pratat några ord och skrattat några vändor.

Och som jag har tänkt på hans läppar. De där mjuka läpparna som formar ord jag gillar - hur kysser de? Nu är de mindre än åtta cm från mig och jag kommer på mig själv att fukta mina läppar medan min blick har fastnat. "Kom" säger läpparna innan jag hinner med. Bastun? Mr tar mig i handen och strax är vi utanför omklädningsrummet. Han tar mig till kampsportrummet . Tar mig om axlarna och lägger mig ned på mattan utan att tappa ögonkontakt. Jag vill svimma. Kan inte hålla fokus längre utan bryter ögonkontakten - då känner jag snabbt en hand om min haka som vrider mig mot honom och hans läppar. Äntligen! Och helt insane.


jaja det kunde ju ha hänt. Men jag drog faktiskt inte till gymmet. Jag får helt enkelt skylla mig själv.

2 kommentarer:

  1. Hahaha :) man måste ju liva upp vardagen ibland. Det är lite för lite Hollywood i vardagen enligt mig.

    SvaraRadera
  2. Alldeles för lite, alldeles för lite..

    SvaraRadera