Välkommen!

NYSTART!

tisdag, juli 17

Så sugen!

Jag har inte tid att skriva nu.  Men jag kan knappt bärga mig. I kväll ska jag testa något som heter Multibanan: www.multibanan.se och trots att jag egentligen inte är 100 - har någon slags någonting i kroppen då nacken känns lite stel och tryck mot bihålorna. Känner jag efter ordentligt så är det nåt i öronen också. Men jag har ingen feber, inte snuvig, inte ont i halsen och trappstegen upp till kontoret känns lätta så jag går efter det.

Jag vill alltså bara dela med mig av känslan som jag har nu. Jag vill ta ut mig, skratta, kämpa. Jag saknar NMT (www.nordicmilitarytraining.se) som jag bestämt mig ta lite paus ifrån då jag har problem med både axel och muskelfäste vid knät. Men någon gång då och då måste jag ju få utlopp för det jag tycker är så kul. Träna Outdoor.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar