Välkommen!

NYSTART!

fredag, juli 27

Jag gissar på hopparknä.

Ok nu har jag googlat. Jag gissar på hopparknä. Fast många symtom påminner om löparknä men jag har inte ont på utsidan av knät. Om det är hopparknä finns det goda chanser att bli bra! Fast kanske mer på längre sikt än mina utmaningar dock.

Har kommit på varför jag har så s-tans ont i stortån. På höger fot åker stortån upp vid varje steg - jo jag har sett det i sandaler bland annat. Spooky men sant så hur gör man för att slippa få så här ont varje gång. Tejpar?

Jo när man diagnostiserar knäproblem så kollar man samspelet/förhållandet mellan höft och framsida lår bland annat. Så jag får nog snart gå och leta upp lite alternativ. Och ta en snabb magsugning.

Vilken fantastisk OS- invigning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar