Välkommen!

NYSTART!

lördag, juli 28

Träningsförbud

- Du svettas ju så mycket, du måste ha många svettkörtlar, ja jag tycker det är bra att du svettas men du måste dricka mycket vatten. Du måste nog dricka mer än andra. Jag vill att du dricker minst 5 l i dag så att du får undan slaggprodukter som jag satt igång.

Jag tycker det är befriande med människor som kan säga så även om det inte känns så sexigt att vara den där svettbomben.

Men vad tusan dra iväg till ett bad, börja simma, inse att om en halvtimme ska du vara hos naprapaten på andra sidan stan (läs 5 km) och ändå simmar du 300 meter. Efter dusch och ombyte har du bara 10 min på dig. Korkat. Och svettigt..

- och jag kände av knät när jag simmade till och med.

Fick träningsförbud. Och jag som tänkt dra tillbaka och simma mer, köra axelpass på gymmet samt att jag också hade tänkt testa grappling.

Men då blev det en lång dag av avkoppling i gröngräset i stället. Grillning och utgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar