Välkommen!

NYSTART!

onsdag, november 28

Mina lockar är borta.

Jag tittar på min profil på LinkedIn. En väldigt lockig Camilla. Och det har slagit mig att mina lockar är mer eller mindre borta nu.
Visst, jag har inte vårdat mig själv de senaste tre månaderna, varken med bra mat, bra sömn, träning som kroppen är van vid, tandborstning har jag också slarvat med samt även inte tagit hand om huden.
Barnen har jag i alla fall tagit hand om, godkänt i alla fall.

Mina muskler syns inte längre (kanske på grund av att de är borta?) och kiloparken är utökad.

Nu har jag ätit bättre de senaste två veckorna (ja ja det är väl nånting iaf), jag tar hand om huden, borstar tänderna, har också kommit igång med träning. Sömnen är dock fortfarande ett problem.

Hoppas lockarna kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar