Välkommen!

NYSTART!

måndag, januari 28

Lunch

Blev så överraskad av att jag hittade en sån komplett matlåda. Nu har jag hunnit äta upp två Burekas som är typ samma konsistens som smördeg men innehöll spenat, lök, fetaost, mannagryn och vetemjöl tyvärr. Men de var goda, kan inte hjälpas att man gärna äter något brödaktigt. Jag har också ätit upp ena kycklingspettet samt en vinbladsdolme. Men ni ser att jag har en kronärtskocks - hur ofta får man det? samt oliver och fina vindruvor i efterrätt. Zucchiniplättan icke att förglömma :).

Jag blir nog nöjd det var det jag ville förmedla.

Cyklade till jobbet i morse. Trodde nästan jag skulle hinna träna innan jobbet men jag underskattade all plustid det tar att cykla i snömodd.

Hejdå nu ska jag äta vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar