Välkommen!

NYSTART!

lördag, februari 2

Freaky friday.

Jag jobbade några arla morgontimmar. Stannade kvar och tränade riktigt bra innan jag träffade bästa M i ett soligt Sthlm och bjöds på långlunch, med vin och massa tjatter förstås. I love. Hade kunnat sitta där hela em och kvällen men masade mig så småningom hemåt. Hade kunnat bli Fanny och Alexander också men fyra timmar kändes lite too much.
Träffade i stället C i Liljeholmen över en öl och diskuterade, typ allt.

Sedan hem och önskade att jag också var i form för att vara utmanare i Gladiatorerna.

En efterlängtad sovmorgon utan stress i morse. Melodikrysset med älskade mamma, en stund som är rätt viktig men också alltid numer innehåller lite melankoli och sorggråt tillsammans. Livet är så orättvist.

Det är en fantastisk fin dag i Sthlm i dag. Jag tycker skridskor, Simon håller med, Meline vill shoppa. Få se om jag ids kombinera båda.

Annars är det väl bara att vänta till Melodifestivalen och önska att man valt det spåret i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar