Välkommen!

NYSTART!

söndag, januari 27

Helgen.

Ah. Barnen är i badet. De ville bada var för sig, då sa jag helt kort att det blev billigare om de badade samtidigt haha och de gick på det! Ja det är ju sant förvisso ur både en miljöaspekt som ekonomin, för föreningen - men jag tänkte mest jag skulle få en lugn stund hehe.

Jag prioriterade att dra mig i morse så jag tog med mig kaffet ut. Premiär för att träna grannskapet i form!
Träning ska vara kul!


Looking good!




När jag kom hem var grannen på mig. Himlarns ettrig har han varit angående det utskick jag lovat      hjälpa honom med. Jag kostade på mig en skön brunchstund först, och sedan tog jag tag i arbetet. Att lösa det kreativa arbetet är det minst påfrestande. Mer tid tar det att få ihop det tekniska med scanner, uträkning på storlek och få alla maskiner att samarbeta. Nåväl till slut var jag klar och han var             supernöjd, alltid kul. Klockan var fem och jag tyckte jag kunde fira att ett ok försvann. Onyttigt           förstås och då fattar ni att jag aldrig skulle kunna skriva en blogg om "vägen till det nya livet." Eller    det kanske är det jag gör även om den är kantig och full av rosentörn minst sagt.                                                                                                                                                                                                    Vad kul det var att träna brudarna förresten. De är tämligen otränade så det kommer bli extra                spännande att följa deras utveckling då jag är övertygad om att det kommer synas märkbart på bara     några veckor! Hips vips så stod klockan på 82 min och det kändes som vi bara hade varit ute en           halvtimme. Så är träning när den är som bäst mina vänner.                                                                      

Allt man borde ta tag i här hemmavid är dock kvar. Oh så bra att man har något att göra då.                          
Det är bara att ladda batterierna inför i morgon. Måndag ja så blir det nog ändå.                                                                                                                                      


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar