Välkommen!

NYSTART!

torsdag, mars 27

Bikram ikväll.

Jag tycker egentligen det är roligare att debattera något än att prata om mig. Men jag har inte surfat så mkt, läst tidningar eller tittat på teve att jag har något att säga just nu. Vill bara säga det.

däremot har jag tre filmer att se tills imorrn kväll. Den jag tittar på nu suger men jag ska titta ändå. Måste bara få veta hur den här fjantiga filmen slutar. Och inte ens snygg är han. Jaja.

Nu har jag bokat flera luncher med fina vänner. Har alltså börjat titta upp över kanten något. Det är väl bra.

Yes jag var på Bikramyoga. Fast tydligen hade de fel på nånting så det var ingen fuktighet, bara värme liksom vilket gjorde det som ett bebispass i jämförelse. Nåja, det var väl en snäll introduktion för mig då. Jag har ju inget emot värme och kan prestera i värme så jag gillade det! Läste nu att det är bra vid depression. Tänkte ju testa redan i våras men då sprang jag ju fram och tillbaka och kollade hjärtat/EKG så då vågade jag helt enkelt inte. Det är svindyrt med Bikram, ja att gå på yogastudios öht. Jag kan inte fatta att det kan finnas så många, att det finns underlag.
Men just därför har de många erbjudanden för att fånga in folk, försöka iaf så jag ska nog köpa ett två eller treveckors kort för ett par hundra, det är det ju absolut värt - men jag tar det efter påsk.

Mer att säga om det? Well, förutom att jag var fetast och de andra hade Bodylicious kroppar (det funkar inte att ha så mkt kläder på sig) så  är det ingen jätteknepig yoga. Jag är ju jättestel och kort i hamstring och säte och kan inte göra vissa övningar (som alla andra naturligtvis kunde) men till min fördel är att jag är stark och kan vara i många av benpositionerna länge och långt ned.

Nä back to the movies.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar