Välkommen!

NYSTART!

tisdag, juli 31

Vilodag!

Så himla glad för Sara Algotssons skull att hon knep OS-silver i fälttävlan. Med så himla bra insats i terrängen hade det varit snöpligt om hoppningen misslyckats. Ja dressyren gick ju också bra. Fälttävlanshästar är inte alltid noga i sin hoppning och kan slarva med att dra upp benen i banhoppning då fälttävlanshinder inte behöver den precisionen eller vad jag ska kalla det för. Hennes häst tappade ju dessutom båda framskorna i terrängen i går och kunde ha varit lite öm i dag. Mycket bra jobbat och såå nära guld..lite synd förstås.

I dag är jag stel i nacken. Kan ju bero på /rodd 60 min-naprapat-simning 3000 m-rodd 60 min/ eller så håller jag på att bli sjuk. Det blir vilodag i dag.

Längtar nästan ihjäl mig efter barnen. Speciellt då jag vet att Simon har någon elak magbakterie som gör att han inte får behålla någon mat samt magknip. Han har inte ätit sen i lördags, det är lång tid för ett barn eller ja, för alla eg. Den lilla sparrisen behöver inte tappa några kg om jag säger som så.

Jag vet att jag borde ha lite kort här och där, det blir ju så mycket roligare. Men just nu så vägrar datorn synka med telefonen, trots att de är av samma märke. Tror att det är glapp någonstans - men det kommer endera dagen!

Sista dagen på jobbet i Solna. Fick dubbelidubba själv i dag - hihi. Och massor av kramar och fika jajemän. I morgon Gamla Stan igen.

Nu gymnastik på TV. Shit det är lite läskigt (imponerande).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar