Välkommen!

NYSTART!

fredag, maj 3

Hejdå Marcus Hellner.

Oh shit vilket väder i dag. Och det kommer bli ännu varmare i morgon, ingen idé att blotta fejset för mycket i dag med andra ord.

De här dagarna exploderar det i naturen på gott och ont. Jag tror vi alla mer eller mindre känner av det i form av trötthet, lite bubbelsnor, kanske tung i huvudet. Men det är bara att hålla ut, kanske inte vara ute för länge i början och att inte vädra för mycket helt enkelt. Jag anser mig vanligtvis inte som någon pollenallergiker eller liknande men har börjat kunna härröra ett par veckor varje vår just när "knopparna brister" till att vara lite påverkad.
Eller så är det mensen..;) nämen allvarligt man är ju lite extra infektionskänslig då.

Jag tror jag ska ta de där tangenterna nu. Göra en annan person mer upplyst och lycklig. Inse att jag bör tänka lite på mig själv genom att inte träffa Marcus Hellner. Trots allt ser jag fram emot i morgon och om jag åker till Hammarbybacken i kväll kanske jag inte ens kommer iväg i morrn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar