Välkommen!

NYSTART!

fredag, maj 3

Morgontankar.

Solen skiner verkligen in och tar plats i hela rummet och det är lätt att fantisera om att det är lika varmt som den skiner. Det är dock bara 5 grader än så länge. Jag är hungrig men får klara mig en stund till, ska ha frukostmöte utomhus om en timme. I dag måste jag ju ladda! :)

Kom på att jag nog cyklade 36 km i går samt trappträning och löpgruppen i går kväll, den var visserligen smooth, jag inriktade mig mest på löparstyrka - men undrar om jag fick i mig tillräckligt med återhämtning? Min stackars kropp som förutom inflammationen (?) i höften (nu gör det ont när jag är i vilande läge också, dunkar liksom - det talar för en inflammation va) ska ha mens och det är lätt att glömma bort vilken stor apparat det är för kroppen. Som en extra utmaning får jag säkert mens precis i morgon och ska kämpa med extra svettning, allmän svag- och trötthet och delat fokus från organen. I värsta fall ont i huvudet och magen dessutom. Den här oturen har jag ändock bara haft en gång förut men då sprang jag bara ett enmilslopp och värktabletten höll nog i sig under hela tiden då.

Jaja jag ska akta mig för att ömka mig för mycket, kvinnor vet ju vad jag talar om - förutom ni som haft p-medel alldeles för länge ;). Män, de fattar i regel ingenting (och spec inte idrottande) haha. Jag är ändå mer orolig för om höften håller.

Jag ska fan visa kroppen (och proppa i mig massor av medikamenten)!!

Sorgligt att läsa om AIK:s målvakt som gick bort under natten. Alla sådana plötsliga händelser påminner mig om Thomas och alla omständigheter där och jag lider verkligen med både Ivan själv (!) som hans närmast efterlevande. Frun har säkert fruktansvärda skuldkänslor förutom ren sorg förstås, det skulle jag också haft.

Nä lite Levaxin, en Diklofenak och mot Thelins - så har uppladdningen börjat ;)




2 kommentarer: