Välkommen!

NYSTART!

lördag, maj 4

Midnatt råder.

Uppladdningen blev en mycket typisk Camilla-uppladdning. Började städa och sortera tvätt medan jag var social. Lagade en hel del mat men fick inte i mig så mycket själv. Fick PMS utbrott på barnen som inte ville gå iväg och käka med sin pappa - moget.
Att få utbrott tar mycket energi. Att bråka med just barnen är så onödigt. Men för fan fattar de inte att mamma måste få vara ifred i sin uppladdning för helvete!!
Skojar.
Ja, men visst serru. Men allt blev så bra till slut, jag fick stöka i fred medan barnen satt med P och tittade på Sune. De skrattade och var nöjda - då är jag nöjd.

Nu har jag iaf lagt fram lite utrustning (en höger och en vänsterstrumpa t ex) men inte klippt naglarna. Inte duschat heller. Inte kommer jag i säng i tid heller.

Men det är bara som vanligt, jag hade nästan blivit orolig om det hade varit på något annat sätt. Bästa trosorna hittar jag förresten inte heller och inte har jag laddat ned nya låtar eller uppdaterat Garmin.
Meline har inte målat mina naglar som sig bör och mensen den satan kommer dyka upp imorrn, var så säker.
Men då får jag säkert en rolig historia att bjuda på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar