Välkommen!

NYSTART!

tisdag, september 25

To do-lista

Jag hoppade på erbjudandet om att se gratis film på Viasat hela oktober. Sista dag i dag ifall ni också vill!
Hm, jag som knappt ser på tv kanske kommer sunka ned mig i filmer hela dagarna när jag blir arbetslös.
Fast min skrivarkurs har kickat igång - utan att jag har vaknat ännu.

Shit jag måste förnya körkortet.
Kontakta Skatteverket. Lönekontoret.
Ringa min tandläkare och förklara varför jag inte kom.
Städa fram en nyckel, är den borta?
Rensa mejl.
Kolla upp Lillyhammer.
Ah försäkringsbolaget och laptopskärmen.
Köpa extra minne till Macen.
Skriva till Kuriren.
Beställa resa.
Köpa nytt porslin.
Köpa nåt annat nytt.
Börja träna.
Rensa i garderober och källare.
Renovera.
Skriva in sonen på träningslistor så han slutar hoppa omkring som en vettvilling på kvällarna.
Veva upp dottern så hon börjar röra på sig.

Det är väl det jag tänker att jag borde tänka på.

Nu förundras jag över Gunilla i Svenska Hollywoodfruar men funderar på om jag borde baka en kladdkaka när jag ändå ska vara uppe en stund och jobba. I morrn min vän kiropraktorn - nytta och nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar